joi, 27 decembrie 2012

Hello again !!!

Buna fetelor... Imi cer scuze pentru lipsa mea de mai bine de jumatate de an... Tin sa spun ca ficul Thief Of Hearts e avansat avand in vedere numarul de capitole publicate... Imi pare rau ca v-am lasat in pom, dar sincer nu doar ca numai aveam chef de acest blog, dar imi lipseste si inspiratia... Insa mi-am propus sa revin cu capitolele din Thief Of Hearts pentru a va mentine interesul pana continui ficul Love With A Stranger, care din cate am observat e printre preferatele de pe acest blog... Promit sa incep sa urmaresc si sa ma pun la curent cu ultimele actiunii de pe bloguriile voastre... Sper sa nu va dezamagesc cum nici voi nu o veti face. Va pup si ma bucur sa fiu din nou printre voi.. Pupici, Nety

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu